Miss Dioptrías

divendres, 22 de juliol del 2011

Sóc llum. I ho repetiré 5 vegades.

Publicat per Miss Dioptrias a 23:56
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (3)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2012 (8)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (5)
  • ▼  2011 (9)
    • ►  de desembre (5)
    • ▼  de juliol (4)
      • Pequeñas mentiras sin importancia
      • I davant hi havia el mar
      • Sóc llum. I ho repetiré 5 vegades.
      • Emergència per sortir

M'inspiren

  • La vida té vida pròpia
  • Yo quiero vivir del cuento
  • Lugares que no quiero compartir con nadie
  • Elvira Lindo
  • Radio 3
  • Dumbo
  • Maite Niño. Ilustraciones

Etiquetes

  • CINE (3)
  • FOOD AND DRINK (4)
  • FOTOS (4)
  • MISS DIOPTRIAS (2)
  • MÚSICA (7)

Dades personals

Miss Dioptrias
Tengo, tengo, tengo y sino me lo invento.
Visualitza el meu perfil complet

Seguidors

Tema Simple. Imatges del tema creades per saw. Amb la tecnologia de Blogger.