Miss Dioptrías

dissabte, 24 de desembre del 2011

Coffee break a Marrakesh

Des d'aquesta perspectiva el món es veia d'una altra manera





Publicat per Miss Dioptrias a 0:14
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2013 (3)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2012 (8)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (5)
  • ▼  2011 (9)
    • ▼  de desembre (5)
      • I ens mirarem el passat com si no fos possible que...
      • Voyerismo
      • Es sólo rock&roll para calmar mi corazón!!
      • Coffee break a Marrakesh
      • Give me a little bit serious love. Give me a littl...
    • ►  de juliol (4)

M'inspiren

  • La vida té vida pròpia
  • Yo quiero vivir del cuento
  • Lugares que no quiero compartir con nadie
  • Elvira Lindo
  • Radio 3
  • Dumbo
  • Maite Niño. Ilustraciones

Etiquetes

  • CINE (3)
  • FOOD AND DRINK (4)
  • FOTOS (4)
  • MISS DIOPTRIAS (2)
  • MÚSICA (7)

Dades personals

Miss Dioptrias
Tengo, tengo, tengo y sino me lo invento.
Visualitza el meu perfil complet

Seguidors

Tema Simple. Imatges del tema creades per saw. Amb la tecnologia de Blogger.