
Com que funciono per impulsos, un cop arribada la primavera el meu amor per la cuina vista, olorada i tastada incorpora la cuina executada, o sigui, que m'he posat el davantal i mans a l'obra i he anat fent cosetes. Avui, un pa d'olives negres. La recepta original és de Delantal o Mandil, però jo he substituït les nous per pipes de girasol crues i sèsam. No està gens malament el resultat, per ser que tinc un forn de gas molt difícil de controlar i que no escalfa de manera uniforme. Però el més important és: fa tanta ilu veure el pa fornejat!! i fa olor de casa i converteix el teu dia en una escena de peli americana de després de dinar.

El resultat m'encanta!! un pa mediterrani, ideal per sucar amb tomàquet, per torrar, per menjar amb formatge fresc, amb hummus o amb un bon pernil i una copeta de vi.
Ingredients:
-500 gr de farina de força
-aigua
-sal
-oli
-olives negres (millor si són bones, tipus d'Aragó, o italianes, són més gustoses)
-7gr de llevadura
-romaní i orenga
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada