dilluns, 30 d’abril del 2012

VERSAILLES

Si t'agraden els bars amb sofàs i sillonets, amb espelmes a les taules i llumetes de colors, aquest és el teu lloc!! Al Versailles (Encarnació, 43, al barri de Gràcia a Barcelona) pots sopar i prendre copes. Només entrar hi ha els dos sillons més confortables en els que m'he pres una cervesa, de color vermell, molt retros i a més és un lloc privilegiat perquè controles tots els moviments de tothom que entra i surt del local, si entren per primera vegada, si van a fumar, si fumen molt o poc, etc. També corres el perill de menjar-te la porta, però ser voyeur té a vegades aquestes coses.

Les canyes costen 1€, les més barates de Gràcia segur!! També s'hi pot sopar així que al local s'hi barreja la gent que sopa amb la que ja pren la primera copa, però la barreja és agradable, molt natural. No vaig sopar-hi però hi ha hamburgueses, rissottos i amanides. Això queda pendent per la propera. Una observació: tenen tònica Fever-Tree, una de les millors (segons els entesos en gin-tònics) i una de els més cares.  
Un detall important: el local està ple de prestatges amb llibres i llibres, així que pot ser el lloc ideal per a prendre un cafetó i gaudir d'una tarda tranquil.la i solitària amb un bon llibre. Hi ha força referències a la Audrey Hepburn al local (quadres a les parets, a la targeta de visita, etc.), potser la musa inspiradora del bar?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada