diumenge, 29 d’abril del 2012

LA GATA MALA

Per fi!! per fi he pogut anar al Gata Mala!! concretaré: bar al carrer Rabassa, 37, al barri de gràcia a Barcelona. I ho havia intentat eh?? però sempre coincidia que jo volia anar-hi quan ells feien festa. Mala suerte la mía. Però ha valgut la pena l'espera. Segons el que ens va dir un dels seus fidels a l'entrada, mentre ens mullàvem sota la pluja: "no sé si fan cafès, però tiren les millors cerveses del món". I si, la veritat és que les cerveses estan super ben tirades, amb un extra d'espumeta suau i flonja i amb dos "meneos" amb el tirador. És Moritz i n'hi ha de dos tipus, la rossa i l'Epidor, més fosca (que a mi personalment m'agrada més). I amb cada beguda et posen una tapa gratis!! si, si!! i això que sóm a Catalunya!! oeee!! per fi!!! El meu xurri i jo ens hem proposat trobar tots els bars que posin tapeta gratis amb la canya. Que estem de crisi!! i per això hi hem anat a parar. Hem begut 2 Moritz i una copeta de vi cadascú (boníssim, Marmellans, de D.O. Montsant) i aquestes han sigut les tapes:
1. llesqueta de pa amb fuet a dojo
2. montadito d'ensaladilla rusa que te mueres de bona
3. montadito amb formatge, tomàquet i rúcula

El lloc és super, super petit i està a tope, de gent molt fashion, com és habitual a Gràcia. A la barra dues noies s'ensenyaven les últimes labors que havien fet amb amigurumi. Amb això ho dic tot. Una gran pissarra mostra tot el que s'hi pot menjar. Els de la barra són encantadors i ens van reconeixer en entrar per segona vegada (la primera ronda va ser de birres, vam marxar a un altre lloc i vam tornar per fer el vinillo), suposo que per la pinta de voler tapes gratis que debiem fer.
Un local on les indicacions del lavabo són clares: AQUÍ LAS GATAS MALAS i AQUÍ LOS GATOS BUENOS. Aquest fet jo l'agraeixo moltíssim, perquè odio aquella sensació d'anar al lavabo i quedar-me tres hores davant de les portes perquè no sóc capaç de desxifrar a quin lavabo anem les nenes. (amb les cervesetes a sobre encara em costa més del que és habitual).
Ah! i tot i que no els vaig tastar, he llegit que fan uns gin-tonics boníssims, amb cogombre i pebre!! que segur cauran a la propera visita.

Recordo que hi ha una plataforma protapa gratis muntada al facebook, de la que sóc seguidora. Els clients sortim tan contents quan ens la posen... (la tapa, of corse!) Plataforma pro tapa gratuita

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada